Hvad er DLG Kundeportal?

DLG Kundeportal er en online platform der har til formål at gøre din hverdag i landbruget en del lettere. Her får du bl.a. en samlet oversigt over:

  • Handelsaftaler med DLG
  • Ordrehistorik
  • Fakturaer
  • Indlægssedler
  • Omsætningsstatistik

Det er også muligt at koble din revisor eller rådgiver på denne platform, så de let har adgang til dine bilag.

Du kan altid bestille varer fra de kontrakter du har med os - 24/7.

I Shoppen finder du mere end 4.000 produkter til din bedrift. Lige fra strøelse, bindegarn og desinfektion til værktøj, beklædning og papirvarer.

Kundeportalen kan også downloades som App til din tablet eller mobil på Google Play eller i App Store – så har du den altid lige ved hånden.

 

Kan jeg bestille hele døgnet?

Ja, du kan bestille, når det passer dig. Frem til kl. 08:59 bliver de ordrer bestilt via kundeportalen behandlet, som var de ringet ind til DLG indenfor vores normale åbningstider dagen forinden.

 

Hvorfor kan jeg ikke bestille fra alle mine kontrakter?

Det kan der være flere grunde til. Hvis kontraktens startdato ligger fremme i tiden, kan du først bestille fra denne kontrakt, når der er 14 dage til at den træder i kraft, og du kan kun bestille til levering efter kontraktens startdato.

Derudover er der enkelte produkter, som du kan have på kontrakt, men som du endnu ikke kan bestille via DLG Kundeportal. Vi arbejder på, at det med tiden bliver muligt at bestille alle varer, men indtil da kan du fortsat bestille disse varer via DLG Kundecenter på telefon 3368 6000 eller på mail til dlgkundecenter@dlg.dk

 

Hvorfor er det nødvendigt at oprette leveringssteder på mine adresser, før jeg kan bestille?

Vi leverer hver dag mange forskellige produkter til mange forskellige bedrifter. For at vi kan sikre den rette levering af din bestilling, er det nødvendigt, at du fortæller os, hvilke leveringssteder du har, og hvilke biltyper, vi kan levere med. Det gøres sådan:

  1. Vælg et leveringssted, fx silo eller maskinhus.
  2. Skriv et kendetegn, fx et silo-nummer.
  3. Vælg eventuelt, hvordan vi kan læsse af på det pågældende leveringssted, fx sidetip, bagtip eller hønselem.
  4. Vælg eventuelt, hvilke vogntyper, vi kan komme til benytte hos dig. F.eks. forvogn eller forvogn + hænger.

Når du har oprettet et leveringssted, så vil det altid være tilgængeligt, når du bestiller varer til den pågældende ejendom.

 

Glemt din adgangskode?

Hvis du har glemt din adgangskode, kan du nulstille den ved at klikke her

 

Hvad gør jeg, hvis jeg har spørgsmål eller problemer?

Så kontakter du DLG Kundecenter på 3368 6000 eller dlgkundecenter@dlg.dk – vi sidder klar til at hjælpe dig.