Spørgsmål og svar
Jeg har brug for hjælp – hvem kontakter jeg?
Kontakt DLG Kundecenter på 33 68 60 00 eller skriv til dlgkundecenter@dlg.dk – vi hjælper dig gerne.
Kan jeg skifte brugernavn og adgangskode før den 22. oktober?
Ja, men du skal stadig oprette en ny adgangskode den 22. oktober, når du får mailen.
Kan jeg den 22. oktober skifte brugernavn og adgangskoden direkte på Kundeportalen?
Nej – det skal gøres via linket i tilsendte mail, da mailen indeholder en personlig engangskode, som skal benyttes ved første login.
Jeg har ikke fået mailen – hvad gør jeg?
Tjek din “Spam”- eller “Uønsket mail”-mappe.
Hvis du stadig ikke kan finde mailen, kontakt os på dlgkundecenter@dlg.dk.
Jeg har slettet mailen, kan den gensendes?
Ja – kontakt dlgkundecenter@dlg.dk, så sender vi dig en ny mail.
Hvilken mailadresse sender I fra?
Mailen sendes fra kundeportal@dlg.dk.
Hvad er kravene til den nye adgangskode?
Din adgangskode skal bestå af mindst 8 tegn, indeholde tegn fra mindst 3 af 4 kategorier (små bogstaver, store bogstaver, tal og symboler) og må ikke være svag eller blandt de mest almindeligt brugte adgangskoder.
Jeg deler login med andre – hvad gør jeg?
Af sikkerhedsmæssige årsager bør login ikke deles. Brug i stedet rollestyring, så hver person får sin egen adgang.
Hvad sker der med DLG Appen?
Login til appen ændres ikke. Her skal du fortsat bruge dit nuværende brugernavn og password.
Ønsker du at oprette en bruger til DLG Appen efter den 21. oktober, skal du kontakte dlgkundecenter@dlg.dk
Kan jeg oprette min nye adgangskode fra mobilen?
Ja, det kan du godt – men vi anbefaler, at du gør det fra en computer for at få den bedste oplevelse.
Jeg har brug for hjælp – hvem kontakter jeg?
Gå til hovedsiden