3. december 2019

DLG byder indenfor på NutriFair

DLG-koncernen stiller op med fuldt hold i form af DLG, DLG Connect, Dankalk og Vilofoss på NutriFair fagmessen for husdyrproducenter på den kommende ”hjemmebane” i Fredericia.

DLG-koncernen deltager med DLG, DLG Connect, Dankalk og Vilofoss på NutriFair – fagmessen for husdyrproducenter – der løber af stablen den 15.-16. januar i MESSE C i Fredericia. Mød os på stand A-1236.

Samlet stand
"Vi kommer med en samlet stand for DLG-koncernen, som både dækker vores aktiviteter på grovvaresiden og vores Vilofoss vitaminer og mineraler," fortæller salgsdirektør hos Vilofoss, Peter Rønholt.

”Til NutriFair 2020 tilstræber vi os på at lave en stand i bæredygtighedens tegn. Både hvad angår standopbygning og vores udstillede produkter. Når man besøger os i januar, vil man derfor møde en stand, der signalerer naturlige materialer fremfor kunstigt producerede. Det er også i den retning, vi i DLG og Vilofoss arbejder hen imod: Hvordan kan vi reducere CO2 aftrykket gennem vores produkter? Vi arbejder pt meget på at skabe et overblik over klimabelastningen på vores enkelte foderblandinger gennem en klimadeklarering på vores produkter. Vi glæder os til at åbne op for vores lidt anderledes stand på NutriFair næste år, da det er her vi møder vores kunder ansigt til ansigt i faglige og uformelle rammer. Til dagligt bliver kommunikation mellem os og vores kunder ofte mere på distancen. Så det er dejligt at have et sted, hvor vi kan mødes og høre, hvordan det går ude på bedrifterne,” siger Peter Rønholt.

"Vi glæder os meget til dagene i Fredericia og til at møde en hel masse kunder inden for forskellige produktionsgrene. NutriFair er et super relevant sted at være for os. De besøgende er fagligt meget kompetente, som har interesse i de produkter, som vi står med. Det er en messe, vi altid ser frem til", understreger Peter Rønholt.

NutriFair finder sted den 15.-16. januar 2019 i MESSE C, Vestre Ringvej 101, 7000 Fredericia. Mød DLG på stand A-1236. Se mere på www.nutrifair.dk.