DLG'er er Årets Tillidsrepræsentant 2018
10. oktober 2018

DLG-medarbejder kåret som Årets Tillidsrepræsentant

Chauffør og bestyrelsesmedlem i DLG, Mads Peter Madsen, er som den første udnævnt til Årets Tillidsrepræsentant af PensionDanmark og har vundet TR-Forum Prisen.

Det er første gang, at det kundeejede arbejdsmarkedspensionsselskab, PensionDanmark, hvor 721.000 lønmodtagere har deres pensionsordning, uddeler TR-Forum Prisen.

Det var et stolt øjeblik for både DLG og fællestillidsrepræsentant Mads Peter Madsen, da han tirsdag 9. oktober blev kåret som årets tillidsrepræsentant på PensionDanmark årlige TR-Forum på Hotel Legoland i Billund. Vicekoncerndirektør for Produktion & Logistik Vagn Hundebøll glæder sig over hæderen:

”Mads Peter Madsen er jo Mr. DLG. Han har varetaget mange tillidshverv gennem sine mere end 40 år i selskabet. Han er utrolig dygtig og sidder i vores bestyrelse som medarbejderrepræsentant, så han kender DLG ud og ind. Han er en hård forhandler, men han har altid blik for, at en aftale skal have to vindere. Og når man går ud af lokalet, så ved man også, at man har en aftale – og at den holder vi.”

Mads Peter Madsen har arbejdet i DLG i 42 år. I 1997 blev han valgt som formand for DLG Landsklubben, der er en forening for alle timelønnede i DLG og datterselskaber. Han har desuden været medarbejdervalgt medlem af DLG’s repræsentantskab siden 1988 og været medlem af DLG’s bestyrelse siden 1998.

Årets tillidsrepræsentant
Lise Rønne var vært på PensionDanmarks årlige TR-Forum og overrækker her prisen som årets tillidsrepræsentant til Mads Peter Madsen, chauffør og bestyrelsesmedlem i DLG.