25. april 2017

Carsten Klausen fortsætter som chef i Svenska Foder

Carsten Klausen er udnævnt som adm. direktør i DLG’s svenske datterselskab, Svenska Foder. Dermed fortsætter han på den post, han siden november har bestredet som konst. adm. direktør.

Efter at have fungeret som konstitueret adm. direktør i DLG’s svenske datterselskab, Svenska Foder, er Carsten Klausen blevet udnævnt som adm. direktør.

Vi er glade for, at Carsten Klausen har takket ja til at fortsætte som adm. direktør i Svenska Foder på permanent basis. Carsten Klausen har tidligere varetaget jobbet med stor succes, og vi har stor tiltro til, at han er manden, som kan bringe fortsat fremgang for Svenska Foder,” siger Kristian Hundebøll, koncernchef i DLG.

Siden tiltrædelsen i november har Carsten Klausen iværksat en række initiativer, der har øget Svenska Foders kundefokus og har effektiviseret driften. Målet er at styrke konkurrencekraften på et udfordret svensk marked.

Carsten Klausen, 51, har tidligere været i Svenska Foder som adm. direktør i 8 år og 2 år som viceadm. direktør, inden han i 2014 rykkede til DLG’s tyske datterselskab, HaGe, som adm. direktør.

Carsten Klausen
CEO, Svenska Foder