Kontakt os
Kontakt / Kundecenter / Tryk "1"

Tryk "1" – så vi kan give dig den bedste service

DLG´s kundecenter vil forbedre service via uddannelse og optagelse af samtaler

Du kender nok DLG´s kundecenter som stedet, hvor du kan bestiller varer, indmelde reklamationer, eller få svar på dine spørgsmål om en levering. Hver måned modtager DLG´s kundecenter ca. 20.000 opkald og 10.000 mails. Det er rigtig mange henvendelser – og det er vi glade for.

I takt med at kundernes behov bliver større og mere brugerdefineret skal DLG´s kundecenter dog kunne meget mere end at håndtere ordrer. Derfor er afdelingen i øjeblikket ved at uddanne personalet, så du i fremtiden kan få en endnu bedre kundeservice end i dag.

En akademiuddannelse i service, er noget af det, som de ansatte i kundecentret i øjeblikket er ved at tage.

”Vi ser allerede en kæmpe værdi i, at alle medarbejdere i kundecenteret gennemgår en uddannelse, hvor vi kan sikre en bedre kommunikation med kunden, så vi får al den viden med, som vi behøver for at kunne yde en god service”, siger Anders Mølgaard Mogensen, direktør i kundecenteret.

 

Tryk "1", hvis vi må optage samtalen mellem dig og os

Samtidig med uddannelse er DLG også begyndt at optage samtaler med dig som kunde, hvis du giver samtykke til det. Hvis du mener, at vi godt må optage samtalen med dig, skal du trykke 1, når du ringer ind til kundecenteret, og det håber DLG meget på, at du vil gøre.

Optagelse af samtaler er nemlig et centralt værktøj til, hvordan DLG kan forbedre den kundeservice, som du som kunde oplever. Det hjælper DLG i forhold til intern uddannelse af medarbejdere og så kan det give kundecenteret et godt billede af, om DLG er godt kørende. Med optagelse af samtaler, kan DLG også hurtigt og effektivt opfange, om der er problemer med at bestille varer online, eller om der er udfordringer med leveringer.

”Når den enkelte kunde giver os samtykke til at optage en samtale kan vi blive meget klogere på kundernes udfordringer, behov eller ønsker. Det giver os mulighed for at målrette og forbedre servicen, så vi kan løse din forespørgsel første gang du kontakter os” Britta Bang, medarbejder i kundecenteret.

Du kan se i filmen nedenfor, hvad optagelse af samtaler betyder for dig som kunde og for medarbejderne i DLG.