2. november 2018

DLG-koncernen med stor fælles stand på Agromek

Agromek er Nordeuropas største landbrugsmesse og samler hele branchen til fire dage med udstilling, videndeling og netværk fra den 27.-30. november 2018. DLG-koncernen deltager med stor, samlet stand.

Agromek har 500 udstillere og afholdes hvert andet år i MCH Messecenter Herning. Den populære landbrugsmesse har gennem de sidste 40 år samlet landbrugsindustrien, leverandører, kunder og samarbejdspartnere.

”Agromek er en helt unik mulighed for at møde kunder og forretningsforbindelser på fire intensive dage. Agromek samler hele branchen og er derfor en rigtig god mulighed for at videndele, netværke og have en god dialog med vores kunder. Vi kan på kort tid vise DLG-koncernens mange nye og spændende ting frem til vores kunder,” siger vicekoncerndirektør i DLG og adm. direktør i Vilofoss Danmark, Bøje S. Kjær.

Én samlet DLG-stand
DLG-koncernen har lavet en stor, flot stand, hvor mange medarbejdere i DLG-koncernen vil stå klar til at møde kunderne.

”Vi samler DLG-koncernen på tværs med både foderløsninger og grønne produkter, Vilofoss’ vitaminer og mineraler, nye planteavlssorter fra Sejet Planteforædling, og specifikt fokus på DLG’s smågrisefoder med nye super resultater fra SEGES-forsøg,” siger Bøje S. Kjær og fortsætter:

”Vi præsenterer vores store satsning FarmPack, hvor vi i endnu højere grad samler vores pallevarer og supplementsprodukter. Med FarmPack kan vi levere mere end 4.000 forskellige pakkevarer til vores kunder, som alle kan købes online på DLG Kundeportal. Det er alt lige fra bindegarn, desinfektion til arbejdstøj og toiletpapir, så vi glæder os til at vise vores store sortiment til vores kunder på Agromek.”

På Agromek deltager også DLG’s datterselskab Datalogisk, der leverer it-løsninger til landbruget. Desuden deltager Dankalk med sine kalkprodukter til landbruget. Dankalk står sammen med DLG Biogas i biogas-hallen, hvor DLG præsenterer udbuddet af biogasrelaterede produkter til biogasanlæg.

Mød DLG-koncernen på Agromek på stand J 7230:
DLG
Vilofoss
Sejet Planteforædling
FarmPack og Kundeportal
Datalogisk - stand D 3356
Dankalk - stand K 8072
Agromek Stars
Agromek Stars er et awardsystem for produktnyheder på Agromek-messen. DLG’s datterselskab, Datalogisk, er udnævnt med programmet Næsgaard OPTIMIZER, der beregner og visualiserer den optimale kørselsretning samt overlappende areal ved forager/markgrænser. Næsgaard OPTIMIZER kan desuden beregne maskinekapacitet og aronderingsoptimering. Læs mere på Datalogisk