26. maj 2016

DLG’s bestyrelse genvalgt i endnu to år

Der var genvalg til alle de hidtidige medlemmer af DLG’s bestyrelse for de kommende to år. Niels Dengsø Jensen fortsætter som formand.
Alle medlemmer af DLG-koncernens bestyrelse opnåede genvalg, da selskabets bestyrelse skulle vælges ved et møde i DLG’s repræsentantskab d. 18. maj i Horsens. Valgperioden er på to år.

Bestyrelsen valgte et formandskab bestående af Niels Dengsø Jensen (formand), Lars Jacobsen (næstformand) og Torben Thomsen (næstformand), der dermed alle fortsætter i den kommende periode.

”DLG-koncernen er inde i en spændende udvikling, hvor vi fokuserer på kerneforretningen inden for grovvarer, vitaminer & mineraler samt service & energi. Samtidig er vi ved at udforme den strategi, der skal lede DLG ind i det næste årti. Vi har et stærkt hold i bestyrelsen, og jeg glæder mig til at fortsætte det gode og produktive samarbejde,” siger Niels Dengsø Jensen, bestyrelsesformand i DLG-koncernen.
På billedet:
Øverste række (fra venstre): Henrik Larsen, Mads Peter Madsen (medarbejderrepræsentant), John Smidt Christiansen (medarbejderrepræsentant), Mogens Jensen, Torben Thomsen (næstfmd.)
Nederste række (fra venstre): Lars Jacobsen (næstfmd.), Viggo Conradsen, Catarina Hagelberg (medarbejderrepræsentant), Carl Chr. Lei, Jørn Munk, Niels Dengsø Jensen (formand), John Bay Simonsen