DLG indvier de midlertidige lokaler i Fredericia
7. juni 2018

DLG flytter første hold medarbejdere til Fredericia

DLG har netop indviet de midlertidige lokaler på Vesterballevej i Fredericia. Virksomheden tager dermed første skridt til at samle hovedkontoret i Fredericia i 2020.

Solen skinnede fra en skyfri himmel den 4. juni, hvor DLG indviede de midlertidige, nyrenoverede lokaler på Vesterballevej i Fredericia til foreløbig 70 DLG-medarbejdere.

”Indflytningen til de midlertidige lokaler på Vesterballevej er første skridt i processen frem mod etableringen af DLG’s nye fælles hovedkontor i Fredericia i 2020. Det er et af de største projekter, vi nogensinde har kastet os over i DLG’s lange historie,” siger CEO i DLG, Kristian Hundebøll, og fortsætter:

”DLG’s flytning af lokaler fra bl.a. Axelborg i København samt flere steder regionalt i landet er en del af vores ordnede strategi ”DLG Leading the Way”, hvor vi i endnu højere grad vil samle koncernen, og samtidig flytte tættere på vores kunder og ejere i landbruget.”

En endnu stærkere forretning
Planen er, at de midlertidige lokaler i Fredericia skal huse ca. 200 DLG-medarbejdere ved årsskiftet. Men det er altså først om to års tid, at hele DLG rykker til et nybygget hovedkontor – også i Fredericia – som efter planen står færdig i 2020 på en erhvervsgrund i nærheden af motorvej E45.