Kontakt os
DLG er igen med i kampen om E-handelsprisen
Om DLG / Presse / Nyheder
28. marts 2019

DLG er igen med i kampen om E-handelsprisen

DLG Kundeportal er netop blevet udvalgt som en af fem finalister til at vinde årets E-handelspris i kategorien Bedste B2B-virksomhed.

Efter 2. indstillingsudvalgsmøde er feltet af dygtige e-handlere blevet snævret ind til fem virksomheder i hver kategori, der går videre i kampen om E-handelsprisen 2019.

Næste trin i processen er jurydagen d. 7. maj 2019, hvor de nominerede virksomheder præsenterer deres cases foran en jurygruppe, der efterfølgende udpeger de endelige vindere.

Danmarks skarpeste netbutikker og leverandører har kæmpet om de eftertragtede E-handelspriser siden 2000, hvor de første statuetter blev uddelt af Foreningen for Dansk Internet Handel (FDIH).

DLG og digitalisering 

Digitalisering har været et fokusområde, der har fået særlig opmærksomhed de seneste år hos DLG. DLG fortsætter nemlig med at udvikle på de digitale kundeløsninger, på DLG Kundeportal og DLG APP. Flere og flere kunder benytter sig af de digitale løsninger og anvendelsen steg i 2018 med over 40%. 

Landmanden kan nu give adgang til sine konti via rollingstyring, så medarbejdere, driftsleder, revisor og rådgiver kan få adgang til udvalgt information. Det er også nemmere at bestille fra kontrakter, finde favorit pakkevarer og holde styr på høsten med Afgrødeoverblik og Kornlager direkte på mobilen. 

Det er ikke første gang, at DLG’s digitale løsninger bliver hyldet

DLG Kundeportal og app blev også hædret med guld og sølv i 2018. I 2018 fik DLG nemlig en flot sølvmedalje ved E-handelsprisen i kategorien B2B E-handelsvirksomhed. Derudover vandt DLG i april 2018 guld ved Danish Digital Awards for branchens bedste mobil app i kategorien ’Mobile App’.